Deze pagina wordt automatisch vertaald met behulp van de DeepL-toepassing.

FAQ

Deze pagina bevat antwoorden op de meest gestelde vragen.

Moet ik aangesloten zijn bij de Mutualité Chrétienne om van haar diensten te kunnen genieten?

Nee, de DSA's dekken de begunstigden van alle onderlinge verzekeringsmaatschappijen.

Om de continuïteit van de service te garanderen en rekening te houden met roosters, vakanties en mogelijke afwezigheden van onze teams, kunnen verschillende dienstverleners om beurten in het huis werken. We zijn echter voorzichtig om het aantal dienstverleners te beperken, zodat we een stabiele ondersteuning van hoge kwaliteit kunnen bieden.

De tarieven variëren per service en per DSA. Neem contact op met de DSA in uw regio om de prijslijst te ontvangen.

Dit hangt af van de betreffende afdeling. Bijvoorbeeld:

Voor Hulp bij het Dagelijks Leven kunnen we de frequentie en duur van de interventies aanpassen aan onze beschikbaarheid en de behoeften van de begunstigden.

Voor verpleegkundige zorg worden bezoeken georganiseerd op basis van medische prioriteiten en een geografische rondreis.

In alle gevallen doen we ons best om aan de verwachtingen te voldoen en de kwaliteit van de service te garanderen.

Ja, onze teams kunnen in noodgevallen ingrijpen.

Buiten kantooruren (8.30 tot 16.00 uur) en alleen in noodgevallen neemt een telefooncentrale het 's avonds, 's nachts en in het weekend over - verpleegkundigen en maatschappelijk werkers zijn oproepbaar.

Zijn er nog andere vragen?

Neem contact op met de ASD in jouw regio. Onze teams staan klaar om je te voorzien van de informatie en begeleiding die je nodig hebt.

Zoeken op de hele site

Vind snel de informatie, diensten en nieuwtjes die je interesseren op al onze pagina's.

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Om de nieuwsbrief te ontvangen die aan uw behoeften voldoet, kunt u ons uw profiel doorgeven.

Wie bent u?
U kunt één of meerdere vakjes aanvinken.